Thursday, July 8, 2010

~ an0ther bl0g 0f mine ~



 

 Bacalah dengan nama Tuhanmu, Itulah permulaan ilmu

Salam semua..sem0ga sihat dan ceria2 selalu. Just f0r ur inf0rmati0n , n0w I already have an0ther bl0g. Berbeza dengan bl0g cahaya penawarku , bl0g yang diberi nama iQra' adalah bertujuan untuk saya berk0ngsi dengan anda semua mengenai buku2 yang saya baca dan juga buku2 saya yang terbaru . Saya terfikir untuk buat bl0g iQra' ini disebabkan minat saya yang sgt mendalam untuk membaca. Alhamdulillah (harap2 berterusan hingga ke akhir hayat..ameen).
Sambil2 itu juga, saya buat business menjual buku2,  jika berminat dengan buku2 yang saya perkenalkan b0leh la tempah ye. Special untuk anda semua yang f0llow bl0g iQra ini, akan diberi 10% diskaun (menarik kan..tak perlu tunggu b00k fair..hee~).  Selain buku2 yang saya perkenalkan,anda juga b0leh tempah apa2 jenis buku yang anda minati. Tempahan b0leh dibuat melaui :
Email : shaiefa _penawarku @ yahoo.com.
Faceb00k : Nur Shafawati Binti BAhara ( message ) 
Feel free t0 g0 to  ~ http://l0ve2read.blogspot.com/~

~ selamat membaca ~



No comments: