Saturday, September 25, 2010

~ untuk kamu di sana ~




Buat kamu yang sangat2 saya rindui, 

Maafkan diri ini .
Saya ada disini,
tapi tak tahu kenapa, 
Saya tak nak tegur kamu..
YM .. FB..saya tahu kamu ada di disitu.. 
Saya rindu sangat2 tapi tak nak tegur kamu..
Egokah saya ??

Bukan..saya cuma..
Terasa hati dengan kamu..
Tak tahu kenapa.. 

Saya tunggu kamu tegur saya dulu..
Saya nak tengok, kamu masih ingat saya ?
Peduli tentang saya ?
Salahkah saya berfikiran seperti itu.. ?

Salah kan..
Sepatutnya saya sudah memahami diri kamu
Saya sepatutnya percaya pada kamu..

Dalam hati kamu,
ruang untuk saya tak pernah padam kan..?
Begitu juga dalam hati saya. ..
Sentiasa ada kamu..

Kamu tak salah..
Saya yang salah..
Saya bukan sahabat baik untuk kamu kan..

Kamu..ingat tak,
Kamu ada bagi saya
hadiah' dari sana..
Ada sepasang..
 Saya selalu pakai
Sebab saya rindu kamu..
Walaupun terasa, saya pakai juga..

Tiba2..
'hadiah' kamu bagi tu hilang satu..
Puas saya cari,
tapi..tak jumpa.. :(

Masa itu..
Saya menangis..
Itu pemberian dari kamu..
Istimewa sangat bagi saya..
Tapi, saya tak jaga dengan elok..

Waktu itu..
Saya duduk sorang2..
Saya terfikir.. 
Allah nak tunjuk sesuatu kat saya..
kamu nak tahu apa ??

Allah nak ingatkan saya..
saya  tak sepatutnya terasa @ merajuk..
Kamu ingat saya..
Kalau kamu tak ingat kat saya
kamu tak bagi kat saya 'hadiah chuMell ' tu..
Betul tak..?? 

Sampai hati kan saya..
Fikir macam tu kat kamu..
Maafkan saya..
Mungkin terlalu rindu kat kamu..

Kamu..
Saya rindu kamu
Saya sayang kamu..
'more than u do'
Harap kamu tahu ini untuk kamu..





p/s :maaf andai bahasa tidak indah,ini cuma luahan hati saya.. untuk KAMU :)


1 comment:

Anonymous said...

kamu yang di sana,
saya yang di sini,
antara kita tiada jurang,
tiada beza,
yang ada hanyalah jarak dan masa,
maafkan saya,
rindu itu tetap selalu,
di hati juga memang sentiasa,
saling mendo'akan perlu dengan sering dan kerap,
salam sayang dari jauh,

**LuvMissCare**