Tuesday, April 20, 2010

~ ♥ pr0ud to be ex-ShaMsiaN ♥ ~




                                                                                                    

Alhamdulillah..akhirnya dapat jua ku lepaskan rindu kat sekolah tercinta SMKA SHAMS !!! (n_n) . Dari minggu lepas start cuti, berhajat nak melawat sekolah tercinta,. Akhirnya dapat juga ku jejak kan kaki setelah sekian lama tidak menjenguk dan bertemu mesra bersama guru2 dan adik2 tersayang. Berbunga riang hatiku ini setelah bertemu dengan guru2 yang amat dirindui. Pelbagai cerita dikongsi bersama..hehe..tak lupa juga pesanan@nasihat yang menggunung.. terima kasih cikgu =)
Walaupun sekolah kat situ sampai f3 je..there's something special bout this l0vely scho0l.. sukar digambarkan dengan kata2..hanya mereka yang memahami and who truely shamsians maybe faham.  Banyak kenangan suka dan duka, tangis dan tawa, guru2 yang sangat banyak berjasa, sahabat2 disisi sentiasa.Terima Kasih semua, jasa kalian takkan ku lupa..kan ku doakan kejayaan anda semua, semoga kita berjumpa di sana..insyaAllah, Rasa nak nangis pula..( macam buat pantun plak )!!
Apepun,i just want t0 dedicate this l0vely s0ngs t0 all sHamsians (sape yg rase diri mereka sHamsianS).Sambil2 duduk di bangku pondok pakguard menunggu bonda untuk pulang, tiba2 teringat pula lagu sekolah tercinta ini.Mungkin pada anda lagu ini biasa2 sahaja tetapi tidak pada diriku ini.Lagu ini sungguh bermakna..penuh hikmah dan kata..marilah kita bersama.. Hayatilah sedalamnya..p/s : kalau ada yang salah liriknya tolong bagitau ye. al maklum la..smpi f3 je..pas2 xnyanyi dah..huu..=)
                                        Lagu Sekolah

Smka Shams tercinta
Memburu cita-cita
Dunia dan Akhirat tuntutan hidup
Namanu unggul di persada Negara

Bawah naungan ibu pertiwi
Guru kami hormati
Ikhlas mendidik tanpa rasa jemu
Kami bersyukur ke hadarat Illahi

Wahai guru, ayah dan ibu
Dokan kami agar menjadi
Anak yang baik mendengar kata
Cemerlang di dunia dan di akhirat sana..


I'M PROUD TO BE eX-SHAMSIAN
SHAMS IS ALWAYS IN MY HEART






1 comment:

Farizul Syamil said...

saya juga rindu akan shams...:(